loading...
بیا با هم
معین بازدید : 0 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

خرید نرم افزار بقیه اله

 

اگر به دنبال یک نرم افزار مذهبی هستید که موضوعاتی همچون احادیث و قران و اذان و سایر موارد دیگر را در خود داشته باشد ما جدیدترین کار تولید شده در این زمینه را به شما معرفی خواهیم کرد.این اثر با نام نرم افزار بقیه اله بوده  و به صورت تخصصی بر موضوع ظهور و مهدویت  کار کرده است.مواردی همچون قرآن و ظهور و بشارت موعود.احادیث و روایات موجود.معصومین و خبر از غیب. دوران ولادت منجی عالم بشریت و همچنین درباره زمان آغاز ولایت و دوران کودکی ایشان مطالب بسیار ارزشمندی را ذکر کرده است.

 

خرید نرم افزار بقیه اله

ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای علاقه مندان به بحث مهدویت و نرم افزار بقیه اله امکان خرید پستی این مجموعه را فراهم آورده ایم و براحتی می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستی ابتدا سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آن را به مامور پست بپردازید.شما با داشتن این نرم افزار با مفاهیمی همچون انتظار و دوران ان بیشتر آشنا خواهید شد.درباره نواب اربعه و غیبت کبری نیز بیشتر خواهید آموخت.

در این بین مساله ای که مطرح می شود نقش زنان در هنگام ظهور است و امتحانی که شیعه باید در این دوران پس دهد.درباره نا امیدی ظهور نیز خواهیم شنید که چرا و چگونه این حس بوجود می آید.با خرید نرم افزار فوق  آموزه های دینی و مهدویت را به آسانی فرا بگیرید.

 

 

خرید نرم افزار بقیه اله توسط 18 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , ,

================================================

خرید ویندوز ۸ نسخه نهایی

خرید ویندوز ۸ نسخه نهایی

 

خرید ویندوز ۸ نسخه نهایی – اگر اخبار مایکروسافت را دنبال کرده باشید حتما خبر دارید که بالاخره انتظار طولانی علاقه مندان به ویندوز ۸ به پایان رسید و نسخه نهایی آن روانه بازار شد.در آوریل سال ۲۰۱۲ میلادی کمپانی بزرگ مایکروسافت از آخرین محصول خود رونمایی کرد.شاهکاری جدید با نام ویندوز ۸.این ویندوز رویایی با ظاهری منحصر به فرد و بسیار شیک طراحی و ساخته شده است و در نگاه اول همه کاربران مجذوب زیبایی و گرافیک منحصر به فرد  آن خواهند شد.

در نسخه های قبلی که توسط مایکروسافت به بازار عرضه می شد هر بار شاهد تغییراتی جزئی بودیم اما این بار خود را آماده یک خانه تکانی اساسی نمایید و برای همیشه با دنیای قدیمی ویندوز های اکس پی و سون خدا حافظی کنید و به دنیای جدید ویندوز ۸ سلامی بلند بگویید.

این ویندوز قبل از رونمایی بروی ۲۰۰ سیستم مختلف تست شده و به صورت کامل امتحان خود را پس داده است.تا کنون هیچ گونه مشکلی از این نسخه مشاهده نشده و همه کاربران از آن راضی بوده اند.در یک جمله می توان ویندوز ۸ را ویندوزی با سرعت و کیفیت بسیار بالا، امکانات و قابلیت های بیشتر نسبت به ویندوز ۷ و البته با نمایی دلپذیرتر در نظر گرفت.

 

 خرید ویندوز ۸ نسخه نهایی

ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید ویندوز ۸ را برای شما علاقه مندان فراهم اورده ایم و براحتی می توانید هر زمان که خواستید با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از تحویل کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید. این ویندوز بسیار سریعتر از نسخه های قبلی بوده و برای تبلت ها و صفحه های لمسی قابل استفاده می باشد.

خرید ویندوز ۸ یعنی خرید امکانات روز و پیشرفته

امکانات و ویژگی های منحصر به فرد ویندوز ۸ انقدر زیاد است که اگر بخواهیم در مورد آنها صحبت کنیم باید ساعت ها برایتان بنویسیم.اما در زیر به صورت خلاصه اشاره ای اجمالی به این امکانات داشته ایم:

گستردگی امکانات شبکه ای، سازگاری با بلوتوث ۳ و USB3 ، قابلیت شناسایی کاربر از طریق چهره وی و دریافت فرامین با تماس دست و سرعت بسیار سریع از جمله ویژگی های مهم ویندوز ۸ است.
ویندوز ۸ همچنین از شیوه های جدید نمایش اطلاعات پشتیبانی کرده است که از جمله آنها می توان به نمایش سه بعدی اطلاعات به صورت بی سیم و سازگاری با استاندارد HDTV اشاره کرد.
ویندوز ۸ نسبت به ویندوز ۷ بسیار سریع تر و راحت تر نصب می شود و انتقال فایل ها و پوشه ها بسیار سریع تر صورت می گیرد و مراحل نصب نیز ساده و کم کلیک طراحی شده است. در واقع آپدیت به ویندوز جدید در مقایسه با ویندوز ۷ حدود ۸۰ درصد سریع تر انجام می شود.

     

خرید ویندوز ۸ نسخه نهایی توسط 32 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , , , , , , ,

=================================================

خرید نرم افزار روتوش و ترمیم عکس

خرید نرم افزار روتوش و ترمیم عکس

 

آیا دوست دارید تا عکس های یادگاری خود را خودتان روتوش و ترمیم کنید؟ آیا دوست دارید کیفیت عکس های خود را بالا ببرید.؟ ما امروز با مجموعه نرم افزار های روتوش عکس در خدمت شما عزیزان هستیم .شما براحتی می توانید با در اختیار داشتن این نرم افزار های کاربردی هر گونه تغییری که می خواهید بروی عکس هایتان دهید.می توانید کیفیت عکس های قدیمی خود را بالا برده  و همچنین اگر عکسی دچار مشکل شده آنرا ترمیم نمایید.بوسیله خرید نرم افزار روتوش و ترمیم عکس می توانید عکس های قدیمی و سیاه و سفید خود را رنگی نموده و جلوه ای دیگر به انها بخشید.ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای شما علاقه مندان مجموعه ای کامل و کاربردی از نرم افزار های روتوش و ترمیم عکس را گرد هم آورده ایم.شما براحتی می توانید همین الان با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

خرید نرم افزار روتوش و ترمیم عکس

شما هر عکسی چه با دوربین دیجیتال و چه با دوربین های دیگر گرفته باشید می توانید با این نرم افزار ها ترمیم و روتوش نمایید.بر خلاف استفاده مشکل از نرم افزار های روتوش ما در این مجموعه برترین و راحت ترین نرم افزار های ترمیم عکس را کنار هم قرار داده ایم طوریکه هر فردی با هر درجه مهارت براحتی با کمی تمرین بتواند بعد از مدت کوتاهی خودش کار روتوش عکس را انجام دهد.

امکانات منحصر به فرد این نرم افزار ها به شما اجازه هر تغییری را خواهد داد و دستان شما برای انجام هر خلاقیتی باز است.حتی می توانید با این نرم افزار میزان چاقی و لاغری صورتتان را نیز تنظیم نموده و باز و بسته کردن چشم را مشخص کرده و بسیاری اتغییر حرفه ای دیگر ار در عکس ها ایجاد نمایید.
با استفاده از نرم افزار روتوش عکس می توانید زائده های پوستی که باعث زشتی عکس ها می شوند را روتوش نمایید همچنین می توانید بوسیله این محصول اگر در هنگام عکس گرفتن چشم های شما به رنگ سرخ در امد ان را نیز ترمیمم نمایید.
گودی زیر چشم یکی دیگر از کار هایی است که بوسیله این نرم افزار می توان انجام داد.
 
خرید نرم افزار روتوش و ترمیم عکس توسط 92 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , ,

======================================================

خرید نرم افزار تبدیل گفتار به نوشتار

خرید نرم افزار تبدیل گفتار به نوشتار

 

خرید اینترنتی نرم افزار تبدیل گفتار به نوشتار -آیا دوست دارید تا هر انچه که می گویید به صورت خودکار به نوشتار تبدیل شود؟ آیا می دانید نرم افزاری برای این کار طراحی شده که می تواند گفتار را به نوشتار تبدیل کند؟ امروز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای شما علاقه مندان نرم افزاری بسیار کاربردی را قرار داده ایم که براحتی می تواند تبدیل گفتار به نوشتار را انجام دهد.دیگر برای متن های طولانی نیاز به نوشتن و ساعت ها وقت گذاشتن نیست.از این پس با داشتن نرم افزار تبدیل گفتار به نوشتار براحتی در عرض چند ثانیه یک متن بلند بالا را به صورت نوشتاری در بیارید.

با سیستم جدید تایپ گفتاری بسیاری از مشکلات کنونی بر طرف شده و دیگر از خستگی دستان در هنگام تایپ خبری نخواهد بود.شما می توانید این نرم افزار کاربردی را همین الان از فروشگاه مارکت سنتر ۲۴  به صورت خرید پستی می توانید تهیه نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.شما اگر به هر دلیلی نمی توانید از تایپ کردن متون خود استفاده کنید و یا فرصت کافی برای این کار را ندارید و یا هنوز آنقدر حرفه ای نشده اید که با سرعت بالا بخواهید تایپ کنید ما به شما پیشنهاد می کنیم همین الان با خرید نرم افزار تبدیل گفتار به نوشتار تمام مشکلات گفته شده را برطرف نموده و دیگر نگران موارد یاد شده نباشید.

 

خرید نرم افزار تبدیل گفتار به نوشتار

از خصوصیات منحصر به فرد این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱٫ دقت تشخیص بالا (دقت حدود ۸۰% برای صحبت در محیط اتاق عادی)

۲٫ تایپ متن همزمان با بیان جملات

۳٫ قابلیت تشخیص جملات به صورت طبیعی و پیوسته

۴٫ قابل استفاده در محیط‌های تایپ رایج مانند Microsoft Word, WordPad و …

۵٫ قابلیت ویرایش متون در هنگام تایپ گفتاری یا بعد از آن

۶٫ قابلیت اضافه نمودن کلماتی که در بانک کلمات سیستم موجود نیستند (مانند اسامی خاص)

۷ .قابلیت تشخیص علایم خاص مانند نقطه، خط بعد، ویرگول، … به صورت صوتی

۸٫ این سیستم با سرعت های مختلف گفتاری قابل استفاده می‌باشد ولی لازم است که گفتار به صورت شمرده، واضح  باشد.

۹٫ برای حفظ کارایی در این سیستم، لازم است که در یک محیط آرام و با حداقل سر و صدا و نویزهای محیطی(مانند اتاق کار یک اداره) استفاده شود تا شرایط و صداهای اطراف بر روی گفتار فرد تاثیر نگذارد.

۱۰٫ برای افزایش کارایی سیستم تایپ گفتاری دراگون، لازم است که سیستم با صدای کاربر آموزش ببیند، زمان این آموزش حدود ۱۰ دقیقه است و این کار برای یک بار در هنگام نصب اولیه سیستم انجام گرفته و کاربر می‌تواند برای همیشه از آن استفاده نماید.

۱۱٫ علاوه بر اطلاعات آوایی، در این سیستم مشابه انسان، از اطلاعات زبانی مانند معنی و ترتیب کلمات برای فهم جمله بیان شده استفاده شده است.

۱۲٫ قابلیت تخصصی نمودن دایره کلمات برای کاربردهای خاص وجود دارد و کلمات تخصصی یا کلمات خاص به سیستم اضافه می‌شود.

 

 

 خرید نرم افزار تبدیل گفتار به نوشتار توسط 39 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , ,

===================================================

خرید اینترنتی ویندوز مخصوص بازی

خرید اینترنتی ویندوز مخصوص بازی

 

همه روزه به جمع علاقه مندان بازی های کامپیوتری افزوده می شود و هر روز شاهد این هستیم که برای این طیف وسیع امکانات زیادی در این زمینه ایجاد می شود.بر همین اساس شرکت مایرکروسافت نیز نسخه ای مخصوص از ویندوز را ارائه داده است که مخصوص بازی بوده و با نام  windows xp for gamers  شناخته شده است.سعی شده است در این نسخه مخصوص تمامی مشکلاتی که نسخه های سرویس پک ۲ و ۳ در خصوص نصب بازی داشتند را رفع کرده و اطمینان خاطر بیشتری به گیمر ها در جهت نصب یک بازی تا اخر دهند.

همچنین در زمینه نصب سریع و پایین نیامدن سرعت فریم ها نیز بروی این ویندوز کار شده است.شما در این نسخه از ویندوز مخصوص بازی شاهد نرم افزار های کاربردی دیگری نیز خواهید بود که برای ویندوزتان مناسب می باشد.ما نیز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای شما علاقه مندان به خرید ویندوز مخصوص بازی امکان خرید پستی آنرا فراهم کرده ایم و براحتی همین الان می توانید سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

 

خرید اینترنتی ویندوز مخصوص بازی

از جمله ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد این ویندوز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

* بهینه سازی کامل برای اجرای بدون دردسر بازی ها
* عدم وجود مشکلات نصب و اجرا که در سرویس پک های ۲ و ۳ وجود دارد
* نرم افزارهای کاربردی برای اجرای بهتر بازیها نظیر DirectX 10

شما با خرید این محصول یک سری برنامه کاربردی و مفید دیگر نیز دریافت خواهید کرد که اسامی آنها به شرح زیر می باشد:

ACDSee pro 2.0

Babylon PRO 7.0.7.13

CyberLink Power DVD 7.0.2911.02

DirectX 10 2007.7.27

WinRAR 3.71 Final

Winamp 5.5 Build 1568 Beta 2

Yahoo Messenger 8.1.0.421

 

همین الان برای همیشه  خود را از دست خراب شدن ویندوز راحت کنید و با نصب این ویندوز مخصوص بازی دیگر نگران آسیب دیدن ویندوز اصلی و اطلاعات درون آن نباشید.

خرید اینترنتی ویندوز مخصوص بازی توسط 54 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , ,

===================================================

خرید اینترنتی آموزش پاور پوینت

خرید اینترنتی آموزش پاور پوینت

 

اگر شما هم به دنبال یک منبع خوب و معتبر برای  آموزش پاور پوینت هستید و دوست دارید تا در کمترین زمان ممکن بهترین نتیجه را بگیرید ما به شما پیشنهاد می کنیم حتما برای یک بار هم که شده با خرید آموزش پاور پوینت فوق به بهترین شکل اموزش های لازم را ببینید.نرم افزار پاور پوینت  powerpoint 2003  یک از پر کاربرد ترین نرم افزار های ساخت اسلاید نمایشی بوده که امروزه در اکثر مکان ها از این نرم افزار پر قدرت برای رفع نیاز های خود استفاده می کنند.ما نیز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای شما علاقه مندان به یادگیری پاور پوینت این مجموعه اموزشی را تهیه و تدارک دیده ایم.

 

خرید اینترنتی آموزش پاور پوینت

شما برای خرید آموزش پاور پوینت فوق کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفار شخود را ثبت نمایید و بعد از اینکه آنرا از مامور پست دریافت کردید وجه کالا را بپردازید.شما در این مجموعه اموزشی عناوینی همچون:

اصول پایه

ببرسی دستورات اصلی

ویرایش متن

ساخت اسلاید

البوم عکس

تنضیمات گرافیکی

متون هنری و…  را فرا خواهید گرفت.این مجموعه اموزشی با بهترین کیفیت ممکن تمام نکات لازم و ضروری را به شما آموزش می دهد و بعد از تماشای کامل مجموعه فوق می توانید کارهای زیبایی را باآن انجام دهید.پس اگر دوست دارید تا برای همیشه پاور پوینت را اصولی و کامل و حرفه ای یاد بگیرید الان بهترین فرصت برای این موضوع می باشد.

از این پس با دانستن کامل پاور پویت خودتان می توانید دست به کار های بزرگی زده و بدون نیاز به دیگران نیاز های کاری خود را بر طرف نمایید و همچنین از قدرت خلاقیت خود در تهیه و ایجاد کارهایتان استفاده نمایید.

 

خرید اینترنتی آموزش پاور پوینت توسط 31 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , , , ,

======================================================

خرید اینترنتی دیکشنری موبایل

خرید اینترنتی دیکشنری موبایل

 

خرید اینترنتی دیکشنری موبایل  همیشه برای زبان آموزان داشتن یک دیکشنری بسیار قدرتمند لازم و ضروری بوده است و همین امر موجب شده تا در بازار شاهد انواع و اقسام دیکشنری های مختلفی باشیم.امروز ما برای شما علاقه مندان یک مجموعه دیکشنری بسیار پیشرفته مخصوص موبایل اماده کرده ایم که در واقع نسخه موبایلی بوده و بروی گوشیتان نصب می شود.از این پس همراه خود می توانید بهترین دیکشنری های دنیا را داشته باشدی و هر زمان که نیاز داشتید با خیال راحت از آنها استفاده  نمایید.

مجموعه ۱۰۰ دیکشنری موبایل قابل اجرا بروی تمامی گوشی های موبایل بوده و قابلیت ترجمه انواع متن های عمومی و تخصصی را دارا می باشد.همچنین این دیکشنری قابلیت ترجمه به ۲۰ زبان دنیا را دارا بوده و زبان هایی همچون انگلیسی -فارسی-آلمانی-فرانسوی جز ان می باشند.

 

خرید اینترنتی دیکشنری موبایل


این نرم افزار بروی تمامی گوشی هایی با سیستم عامل های زیر قابل اجرا می باشد:
Java – Symbian series 60 v1 – v2 – v3
Symbian os 6 – 7.1 – 8.1 – 9.1 – 9.2
UIQ 2 – UIQ3
Symbian S80 – Symbian S90
Pocket pc – Windoes Mobile – Palm OS

شما برای خرید دیکشنری فوق می توانید همین الان از فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ اقدام به خرید نمایید و با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نموده و بعد  از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

ما سعی کرده ایم تا بهترین دیکشنری های موبایل را در یک مجموعه کامل برای شما عزیزان جمع اوری کرده و به صورت یکجا با قیمتی مناسب ارسال نماییم.همین الان می توانید در هر کجای ایران که هستید اقدام به خرید این مجموعه ارزشمند نموده و بعد ازدریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

 خرید اینترنتی دیکشنری موبایل توسط 37 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , ,

====================================================

خرید اینترنتی مجموعه نرم افزار لرد ۲۰۱۳

خرید اینترنتی مجموعه نرم افزار لرد ۲۰۱۳

 

خرید اینترنتی مجموعه نرم افزار لرد ۲۰۱۳ – اگردوست دارید تا مجموعه ای کامل از نرم افزار های روز دنیا را به صورت یک مجموعه کامل داشته باشید و هر زمان که نیاز به هر گونه نرم افزاری داشتید  بدون نیاز به جستجو دانلود ان از اینترنت براحتی انرا از این مجموعه نرم افزار نصب و اجرا نمایید ما به شما خرید مجموعه نرم افزار لرد ۲۰۱۳ را پیشنهاد می کنیم.این مجموعه بی نظیر در میان سایر محصولات مشابه خود دارای کیفیت بسیار مطلوب و قابل قبولی بوده است.

در مجموعه نرم افزار لرد ۲۰۱۳ سعی شده است تا آخرین و بروز ترین نرم افزار های دنیا را در آن قرار داده شود و شما بدون نیاز به هر گونه دانلود نرم افزار مورد نر براحتی آنرا در این مجموعه یافته و در عرض چند ثانیه نصب نمایید.ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای شما علاقه  مندان به خرید نرم افزار لرد امکان خرید پستی را فراهم کرده ایم و همین الان براحتی می توانید سفارش خود را ثبت نموده و بعد از اینکه کالای خود را دریافت کردید وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

مجموعه نرم افزار لرد ۲۰۱۳ در ۲۸ دی وی دی سیلور بوده که از این تعداد سه عدد دی وی  دی اموزشی و ما بقی نرم افزار می باشند.همچنین به هماره این مجموعه یک دفترچه راهنمای رنگی ۸۰ صفحه ای نیز برای شما خریداران محترم ارسال می شود.مجموعه اموزش های موجود در این نرم افزار به صورت کاملا مولتی مدیا بوده و شامل ده ها ساعت اموزش های کاربردی همچون فتو شاپ می باشد.

 

نسخه ۲۰۱۳ با بروز رسانی  و قرار گرفتن اخرین نرم افزار های دنیا د رخد نسبت به نسخه قبلی دارای ۸۰% تغییر بوده و کاملا در هنگام استفاده از ان این تغییر احساس می شود.

مجموعه لرد ۲۰۱۳ دارای بیش از ۳۰۰۰ نرم افزار  مختلف بوده و بیش از ۱۰۰ ساعت آموزشی در ان گنجانده شده است.همچنین  ۶۵۰ صفحه مقالات جدید در ۱۳۳ گروه مختلف نیز در انها جای داده شده است.در ضمن شما در این مجموعه می توانید اموزش ویندوز۸ را به صورت کامل در اختیار داشته باشید.همچنین موارد زیر که به صورت فهرست وار نوشته شده است ار می توانید در مجموعه نرم افزار لرد ۲۰۱۳ براحتی بیابید:
• ویندوز سرور ۲۰۱۲ (Full Activated)
• نسخه ۱۲٫۱۰ از لینوکس (Ubuntu)
• آخرین نسخه ویندوز ایکس پی سرویس پک ۳ مایکروسافت و سرویس پک ۲ اوریجینال
• مجموعه زبان برنامه‌نویسی Microsoft Visual Studio 2012 نسخه فاینال
• مجموعه‌ای از برترین آنتی‌ویروس‌ها و برنامه‌های امنیتی با قابلیت آپدیت
• برنامه آفیس نسخه‌های ۲۰۰۳-۲۰۱۰-۲۰۱۳ به همراه فارسی‌ساز محیط آن‌ها و فعال‌سازی دائمی
• نسخه کامل تمامی نرم‌افزارهای گرافیکی و مولتی مدیای شرکت ادوبی CS6
• برنامه DriverPack Solution حاوی بیش از ۶۰ هزار درایور با قابلیت شناسایی، نصب و آپدیت خودکار درایورها
• نرم‌افزار واژه شناس (OCR) فارسی با قابلیت اسکن متون و تبدیل آن‌ها به متن‌های قابل ویرایش
• معروفترین برنامه‌های رایت CDو DVDبه همراه برنامه محبوب Nero Multimedia Suite12
• برخورداری از آتوران پیشرفته با قابلیت جستجوی هوشمند در نام نرم‌افزارها و توضیحات فارسی آن‌ها
• کتابچه کاملا فارسی به همراه شرح کلیه نرم‌افزارها
• امکان جستجوی سریع در لیست نرم‌افزارها
• جامع‌ترین منو برای دسترسی آسان به تمامی نرم‌افزارها
• آتوران جدید با محیط گرافیکی و کاملا ۲ زبانه فارسی و انگلیسی
• آپدیت آفلاین و آنلاین آنتی‌ویروس‌ها از طریق سیستم جدید پشتیانی در آتوران
• نمایش قیمت، رتبه جهانی و شرکت سازنده هر نرم‌افزار و… در محیط آتوران
• نمایش تصویر محیط نرم‌افزارها، توضیحات فارسی شرح نرم‌افزار، توضیحات فارسی نحوه فعال‌سازی
• نرم‌افزارها، توضیحات انگلیسی و… در محیط گرافیکی آتوران

 

خرید اینترنتی مجموعه نرم افزار لرد ۲۰۱۳ توسط 16 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , ,

===================================================

خرید موسیقی بی کلام

خرید موسیقی بی کلام

 

امروز برای علاقه مندان به موسیقی ریلکسیشن یک مجموعه بسیار آرامش بخش و ملایم را در نظر گرفته ایم که باعث آرامش روح و روان شما خواهد شد.امروزه موسیقی درمانی بسیار نسبت به قبل رواج داشته و برای بیماری های روحی و روانی توسط روانشناسان برای بیماران تجویز می شود.علاوه بر ان حتی افراد عادی نیز برای ارامش خاطر و رسیدن به یک تمرکز روحی هر روز از موسیقی های آرامش بخش و بی کلام استفاده می کنند.

شما با خرید موسیقی بی کلام قطعا قدمی بزرگ در رسیدن به آرامشی عمیقی برداشته اید.هر روز به این اثر با ارزش گوش دهید و با خیال راحت چشمان خود را آرام بسته و روح و روان خود را به دست کائنات بسپارید و با آسودگی خاطر به تمرکز روحی و روانی خود بپردازید.

برای تهیه این محصول می توانید بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

 

خرید موسیقی بی کلام

محققان در بررسی های مختلفی که در مورد موسیقی درمانی انجام داده اند به موارد بسیار با ارزشی دست یافته اند که در زیر مروری بر این موارد خواهیم داشت:
۱- کاهش حواس پرتی۲- رهایی از تنش ها و حساسیت های شدید۳- تقویت تمرین های عضلانی۴- افزایش احساس ارزش شخصی

 

خرید موسیقی بی کلام توسط 13 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , , , , ,

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 11
  • بازدید کلی : 90